دانلود آهنگ شاد جدید بهنام صفوی بانام وقت عشقه

موزیک شاد جدید بهنام صفوی با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ وقته عشقه بهنام صفوی

Download New Music Benbam Safavi – Vaghte Eshghe

من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم,
دل بردین کار من نیست من می ترسم دل ندارم,
عاشقونه پایه حرفات میمونم تا تو بخندی,
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی,

بهنام صفوی,وقت عشقه

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ بهنام صفوی بانام وقته عشقه

من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بردین کار من نیست من می ترسم دل ندارم
عاشقونه پایه حرفات میمونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
من مترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من میدونم
وقته عشقه مثل هر روز ساعت هامون کوکه با هم
عشقم عشقش دست من نیست باورم کن بی گناهم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم

تکست آهنگ وقت عشقه بهنام صفوی