دانلود آهنگ شاد جدید امید حاجیلی با نام تردست با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید بندری فروردین۹۵ امید حاجیلی با نام تردست

دانلود اهنگ تردست امید حاجیلی با پخش انلاین و لینک مستقیم

Download New Music Omid-Hajili-Tardast

مثل یه تردست منو در بست,
عاشق یک دست با نگات کردی تو,
پس دیگه دست دست نکن,
از بس دل بی تو خسته است,

امید حاجیلی,تردست,کاور,عکس جدید95 امید حاجیلی


Download 320
Download 128
Download 64

.-----------0000000000000 

------------------------------------------------------

متن آهنگ امید حاجیلی به نام تردست

مثل یه تردست منو در بست…عاشق یک دست با نگات کردی تو

پس دیگه دست دست نکن…از بس دل بی تو خسته است

نگو دل سردی تو دیوونم کردی آخ اگه بر گردی تو

من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو..من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو

جونمو میدم نرو برات میمیرم من…جونمو میدم نرو برات میمیرم من

B  i  a  4  M  u  s  i  c

مثل یه تردست منو در بست…عاشق یک دست با نگات کردی تو

پس دیگه دست دست نکن…از بس دل بی تو خسته است

نگو دل سردی تو دیوونم کردی آخ اگه بر گردی تو

من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو

من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو

جونمو میدم نرو برات میمیرم من

جونمو میدم نرو برات میمیرم من

بگی میریزم به پات بگی میریزم به پات

هر چی که دارم برات فدای اون خنده هات

عشق تو عمرمو داده بر باد…اسمتو می زنم هر جا فریاد

عشق تو عمرمو داده بر باد…اسمتو می زنم هر جا فریاد

من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو…من با تو میمونمو و قدرتو می دونمو

جونمو میدم نرو برات میمیرم من…جونمو میدم نرو برات میمیرم من

تکست اهنگ تردست امید حاجیلی