دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بانام عکس ماه

موزیک جدید مهدی مقدم با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ عکس ماه مهدی مقدم

Download New Music Mahdi-Moghaddam-Axe-Mah

تو نباشی روزگارم مث,موهای بلند تو سیاهه,
آخ عزیزم باز دوباره بی هوا هواتو کردم,دل تنگم بی قراره تو,

مهدی مقدم

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

  1. متن اهنگ مهدی مقدم بانام عکس ماه
  2. تو نباشی روزگارم مث…موهای بلند تو سیاهه

آخ عزیزم باز دوباره بی هوا هواتو کردم…دل تنگم بی قراره تو
کجایی پس بیا دورت بگردم..ای وای دلم پیشته گرم
آتیشته نبض من واست می زنه..غصه هات مال من زندگیم مال
تو این حس خوده عاشق شدنه
من عاشق شدم با تو هیشکی
نمیگیره جاتو دوست دارم عطر نفساتو
خوشبختی مون جوره روزای
سخت دوره تا وقتی دارم دستاتو
روبرومی خیره می شم..به چشات که عکس ماهه
تو نباشی روزگارم مث..موهای بلند تو سیاهه
ای وای دلم پیشته گرم
آتیشته نبض من واست می زنه
غصه هات مال من زندگیم مال
تو این حس خوده عاشق شدنه
من عاشق شدم با تو هیشکی
نمیگیره جاتو دوست دارم عطر نفساتو
خوشبختی مون جوره روزای
سخت دوره تا وقتی دارم دستات
تکست آهنگ عکس ماه مهدی مقدم

پرواز اندیشه در فضای مجازی