دانلود آهنگ شاد جدید آرمین نصرتی بانام ریلیشن شیپ

موزیک جدید شاد جدید۹۵ آرمین نصرتی با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ  Relationship آرمین نصرتی

Relationship به معنی ارتباط

Download New Music Armin Nosrati – Relationship

بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو ,
با خودم میگم ای وای ببین خوشگله رو ,
بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو,

آرمین نصرتی,ریلیشن شیپ,عکس جدید

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ آرمین نصرتی بانام ریلیشن شیپ

بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو

با خودم میگم ای وای ببین خوشگله رو

بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو

با خودم میگم ای وای ببین خوشگله رو

بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک

بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ

بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک

بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ

چه قری میده اون بازیگره…آهنگ نیست که دل و جیگره

دلو می بره ملودی کره جیگر طلا

حاضر شو که مهمونی با زتورو خواسته

من می خونمو میرم بیست جلو…دستا بالا شادی کن حالا دستا بالا

بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک

بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ

برقص بکن کیف کوک اینستارو بکن چک خوب

شیش و هشتای فیسبوک خوش میگذره

چه خوشگله رقصتون اون وسط گیره رقسمون

دی جی میگه دستتون خوش میگذره بله

تکست آهنگ ریلیشن شیپ