دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بانام مهمون ناخونده

موزیک جدید محمد یاوری با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ مهمون ناخونده محمد یاوری

Download New Music Mohammad Yavari Mehmoone Nakhoondeh

قصه رفتنمو پیش همه جار نکش,
تو هوای بد عشق لعنتی سیگار نکش,
من ازینکه با توام عمریه دق مرگ شدم,
پرده سفید مرگ رو منه بیمار نکش,

محمد یاوری,عکس جدید محمد یاوری,کاور,مهمون ناخونده

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ محمد یاوری بانام مهمون ناخونده

قصه رفتنمو پیش همه جار نکش…

تو هوای بد عشق لعنتی سیگار نکش…

من ازینکه با توام عمریه دق مرگ شدم…

پرده سفید مرگ رو منه بیمار نکش…

واسه رفتن من نگاه به تقویم نکن…

من خودم رفتنی ام ساعت و تنظیم نکن…

بعد من ساده بخند غصه بی جا تعطیل…

واسه ی هر بیسر و پا قلبتو تسلیم نکن…

به هوای دل تو عمر منم رفت که رفت…

همه زندگی و روح و تنم رفت که رفت…

نمیدونم چه جوابی به خودم مدیونم…

اون که از صداقتش دم میزدم رفت که رفت…

تو که ساده پر زدی رفتی و آسوده شدی…

به هوای دیگری تا رفتی آلوده شدی…

واسه ی من حکم نفس داشتی و حالا افسوس…

به هوای دیگری مهمون ناخونده شدی…

تکست آهنگ مهمون ناخونده محمد یاوری