دانلود آهنگ جدیدسهیل خدابنده بانام حال من خوبه

موزیک جدید سهیل خدابنده با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ حال من خوبه سهیل خدابنده

Download New Music Soheil-Khodabande-Hale-Man-Khoobe

اشکاتو پاک کن از گونه هات,میشکنه قلبم از گریه هات,
من دارم میگذرم از خودم,جا میمونم توی خاطرات,

سهیل خدابنده,حال من خوبه,

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ سهیل خدابنده بانام حال من خوبه

اشکاتو پاک کن از گونه هات,میشکنه قلبم از گریه هات
من دارم میگذرم از خودم,جا میمونم توی خاطرات
میدونی که بیتو میمیرم,نگو که فاصله میگیرم
میدونم دلت گرفته اما,تا نخندی من نمیرم
میدونم تنهایی خوشبختی,میگذرم از روزامون وقتی
خنده رو لباته حال من خوبه,فک نکن تنهایی غمگینم
اشکاتو پاک کن تا نبینم,غم توی نگاته حال من خوبه
اشکاتو پاک کن از گونه هات,میشکنه قلبم از گریه هات
جا میمونم توی خاطرات,میدونی که بیتو میمیرم
نگو که فاصله میگیرم,میدونم دلت گرفته اما
تا نخندی من نمیرم,میدونم تنهایی خوشبختی
میگذرم از روزامون وقتی,خنده رو لباته حال من خوبه
فکر نکن تنهایی غمگینم,اشکاتو پاک کن تا نبینم
غم توی نگاته حال من خوبه
تکست آهنگ حال من خوبه سهیل خدابنده