دانلود آهنگ جدید امید علومی بانام عشق جدید

موزیک جدید امیدعلومی با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ عشق جدید امید علومی

Download New Music Omid Oloumi – Eshghe Jadid
درگیر یک عشق جدید,شدی اینو خوب میدونم,
با اینکه پس زدی منو برای چشمات میخونم,
هیس یه لحظه نگام بکن,دل تو دلم نیست,
رفتی اشتباه من بود,میدونم شبیه من واسه تو کم نیست,

عشق جدید امید علومی,عکس جدید

.

Download 320
Download 128
Download 64

پخش انلاین آهنگ امیدعلومی به نام عشق جدید ( پشتیبانی توسط گوگل کروم و IE )

.


 

متن اهنگ امید علومی بانام عشق جدید

درگیر  یک عشق جدید,شدی اینو خوب میدونم

با اینکه پس زدی منو برای چشمات میخونم

تو شکستی قلبمو خودت اینو خوب میدونی

بگو گناه من چی بود

فقط نگو نمیدونی

هیس یه لحظه نگام بکن,دل تو دلم نیست

رفتی اشتباه من بود

میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

تکست آهنگ عشق جدید امید علومی