دانلود آهنگ جدید آرشاوین بانام ساز مخالف

موزیک جدید آرشاوین با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ ساز مخالف آرشاوین

Download New Music Arshavin-saze mokhalef

من همیشه,عاشقونه,
تو رو میخواستم و میخوندی تو چشمام,
تو همیشه,بی بهونه,
من و پس میزدی با اینکه میدونستی چه تنهام,

آرشاوین,ساز مخالف,علی زارعی,عکس جدید,کاور

.

Download 320
Download 128
Download 64

 

متن اهنگ آرشاوین بانام ساز مخالف

من همیشه,عاشقونه
تو رو میخواستم و میخوندی تو چشمام
تو همیشه,بی بهونه
من و پس میزدی با اینکه میدونستی چه تنهام
واسه اثبات علاقم خیلی زجر کشیدم
اما جز ساز مخالف ازت چیزی ندیدم
واسه اثبات علاقم خیلی زجر کشیدم
اما جز ساز مخالف ازت چیزی ندیدم,پای همه d حرفام
واست همیشه موندم اگه بدگه خوب عزیزم
زیییر همیه حرفات,میزدی همیشه
خیلی ممنون که شکستی منو خوب عزیزم

جایه خالیت هیچه ناگنت
هیچه نافهمت چکک خاطره ام هه
قد یک شهر مثل یک کش
همه جایو و خیالیو مه دیونم همیشه..تا بی تو دلم بست
دور بودی از دستوم..تو ساده دلت کندو
اتکوشت همه حسوم…تا بی تو دلم بست
دور بودی از دستوم…تو ساده دلت کندو
اتکوشت همه حسوم
تکست آهنگ ساز مخالف برو آرشاوین