دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو بنام الکل اینجا ممنوعه

دانلود اهنگ جدید ۹۴ امیر تتلو با نام الکل اینجا ممنوعه

دانلود اهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو

دانلود اهنگالکل اینجا ممنوعه امیر تتلو با پخش انلاین و لینک مستقیم

الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده,
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده,

امیر تتلو,الکل اینجا ممنوعه

.

Download 320
Download 128
Download 64

 

متن آهنگ امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه

تکست آهنگ دیگه الکل اینجا ممنوعه امیر تتلو

الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
دخترا کل می کشن پسرا خجالت
چیزای که میزنیم ما اینجا عادت
دست سوتو جیغه فقط همین سه حالت
بگو باشن همه اهل هوا رفنتنه
ولی اینقدر خوردی که سخته هوا رفتنت
سخته هوا رفتنت سخته هوا رفتنت
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
باز دوباره همه بالانو خبری الکل نیست
تو که خالی هه ولی وسط کلی ازت…عوضی لگد خوردی
باز دوباره همه شادن همه یه طرف اتاقن
اون جشن گل این ور منه تنها
آخه من جشنمو تو چشم تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
آخه من جشنمو تو چشم تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
یار بلا یار بلا بلایه جون منی..باقلوا
بده من یه گل از اون باغ
الکل اینجا ممنوعه

متن اهنگ الکل اینجا ممنوعه امیر تتلو

AmirTataloo Mamane To

 

امیدواریــم از دانلودآهنگ جدید امیر تتلو با نام الکل اینجا ممنوعه لذت برده باشید و همچنین

متن آهنگ الکل اینجا ممنوعه امیر تتلو مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

منتظر آهنگ جدید و متن اهنگ جدید بیشتر از بیا 4 موزیک باشید.