دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بانام عطر خاطره

موزیک جدید علی زند وکیلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ عطر خاطره- علی زند وکیلی

Download New Music Ali Zand Vakili-Atre Khatereh

بیا به افسانه من به خلوت خانه من,
بیا ببین چه کرده این با دل دیوانه من,

علی زند وکیلی

 

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ علی زند وکیلی بانام عطر خاطره

بیا به افسانه من به خلوت خانه من…بیا ببین چه کرده این با دل دیوانه من
بیا ببین چه کرده این با دل دیوانه من…به قصه فرشته ها دوباره بال پر بده
تو موج عاشقانه ای به آسمون خبر بده…به شهر بی خبر بگو به کوچه ها که میزنی
تو رو سکوت میکنم مرا صدا که میزنی…با خیال تو رد شدم از شب تنهایی
هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی…ساحلت منم مو به مو موج این دریایی
میرسد به من تا ابد این همه زیبایی…بیا به دیوانگیم به خلوت خانگی ام
که تن دهم به شلعه ات دوباره پروانگی ام…چه عاشقانه میشد کنار تو زندگی ام
بگو از آرامش من از آخرین خواهش من…بگو تو از زمزمه ی ترانه سر خوش من
تو پایه یک منظره ای خیال یک پنچره ای..که می وزد نگاه تو بر حرف هر خاطره ای
با خیال تو رد شدم از شب تنهایی…هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موج این دریایی…میرسد به من تا ابد این همه زیبایی

تکست آهنگ عطر خاطره علی زند وکیلی