دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری بانام برای همیش

موزیک جدید مجتبی کبیری با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ برای همیشه مجتبی کبیری

Download New Music Mojtaba-Kabiri

بری هیچ کسی واسه من تو نمیشه,
ببین هیچ کسی پیش من ما نمیشه,
به پایه تو عمرم رو میدم ولی جاش,
تو هم پایه من باش برای همیشه,

مجتبی کبیری,عکس جدید,کاور,برای همیشه

.

Download 320
Download 128
Download 64

پخش انلاین آهنگ مجتبی کبیری به نام برای همیشه ( پشتیبانی توسط گوگل کروم و IE )

.


 

متن اهنگ مجتبی کبیری بانام برای همیشه

بری هیچ کسی واسه من تو نمیشه…
ببین هیچ کسی پیش من ما نمیشه…
به پایه تو عمرم رو میدم ولی جاش…
تو هم پایه من باش برای همیشه…
برام سخته باور کنم رو به رومی…
چشام این روزا تو خوابم ندیده…حالا پا گذاشتی تو خونم عزیزم
ببین کارمون تا کجاها کشیده
فکرمو جا میزارم پیشت هر جایی که میرم
خدا میدونه که قد تو بزار برات بمیرم
هر کاری که می شد واسه داشتن تو کردم
خودت میدونی که نفسم واسه تو میره دورت بگردم
فکرمو جا میزارم پیشت هر جایی که میرم
خدا میدونه که قد تو بزار برات بمیرم
هر کاری که می شد واسه داشتن تو کردم
خودت میدونی که نفسم واسه تو میره دورت بگردم
نباشی شب حتی نمیخوابه بی تو
ببین تخت خوابم چه بی خوابه بی تو
با فکر تو هر شب نمیتونم بخوابم
چه رویایی میشه اگه بیای به خوابم
نباشی شب حتی نمیخوابه بی تو
ببین تخت خوابم چه بی خوابه بی تو
با فکر تو هر شب نمیتونم بخوابم
چه رویایی میشه اگه بیای به خوابم…اگه بیای به خوابم
فکرمو جا میزارم پیشت هر جایی که میرم
خدا میدونه که قد تو بزار برات بمیرم
هر کاری که می شد واسه داشتن تو کردم
خودت میدونی که نفسم واسه تو میره دورت بگردم
فکرمو جا میزارم پیشت هر جایی که میرم
خدا میدونه که قد تو بزار برات بمیرم
هر کاری که می شد واسه داشتن تو کردم
خودت میدونی که نفسم واسه تو میره دورت بگردم

تکست آهنگ برای همیشه مجتبی کبیری