دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو با کیفیت اورجینال

ترانه : علی ثابت قدم / آهنگ : مازیار فلاحی / تنظیم : میلاد بهشتی

Mazyar-Fallahi-Miresam-Be-To

Download New Music Mazyar Fallahi | Miresam Be To

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

من وقتی با تو باشم چی می خوام از دنیا

با غیر تو غریبست این آدم تنها

می خوام بمونی پیشم

وقتتی دلم می گیره

تا غم بیاد سراغم  می بینه هستی میره

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی

که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش

میرسم به تو به تو به تو

من اونجوری که باید نبودم تو ببخش

من اونجوری که باید ندونستم قدرتو

تو کاری کردی لحظه لحظ

ه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش

میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش

میرسم به تو به تو به تو

تو کاری کردی لحظه لحظه

هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی

که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش

میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش

میرسم به تو به تو به تو