دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی با کیفیت اورجینال

ترانه : پریسا سیر / آهنگ : امین قباد / تنظیم : معین راهبر

ami abase golab

Download New Music Amir Abbas Gholab | Delkhoshi

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی

بذار از نگاهت همین

چند ساعت واسه من بمونه
با این چند ساعت چراغایه

 این خونه روشن بمونه
حالا که نمیشه تمامه تو

 سهم منو زندگیم شه
بذار چند ساعت نگاهم این

عشقو با چشمات سهیم شه
صبورم که باشم نه طاقت

ندارم نبینم تو رو
اگه سنگ بارید اگه سیل

اومد تو بی من نرو
اگه خیلی سخته اگه خیلی

دوره اگه حتی دیر
همین چند ساعت همین

دلخوشی رو تو از من نگیر

از این سرنوشتی که بهش

دچارم مگه بدترم بود
یه مشت خوابه بد شد همه

 رویاهایی که تویه سرم بود
تو رو اینجوری کم همون آرزو

بود که هیچوقت نکردم
ببین ترسه دوریت با من کاری

کرده که راضی به دردم
صبورم که باشم نه طاقت

ندارم نبینم تو رو
اگه سنگ بارید اگه سیل

اومد تو بی من نرو
اگه خیلی سخته اگه خیلی

دوره اگه حتی دیر
همین چند ساعت همین

دلخوشی رو تو از من نگیر
صبورم که باشم نه

طاقت ندارم نبینم تو رو
اگه سنگ بارید اگه سیل

اومد تو بی من نرو