دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام عشق تو + متن آهنگ + پخش آنلاین

Download New Music Majid Eslahi – Eshghe To + text Music

متن آهنگ عشق تو مجید اصلاحی

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام عشق تو + متن آهنگ

هر جایه دنیا رو بگردم مثل تورو ندیدم
خوبه من عزیزم
من دیونه ترنیم دوست دارم شدیدا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام عشق تو + متن آهنگ

متن آهنگ عشق تو مجید اصلاحی

هر جایه دنیا رو بگردم مثل تورو ندیدم
خوبه من عزیزم
من دیونه ترنیم دوست دارم شدیدا
تا ابد همینم
تو یه نگاه به ما کن
اسممو صدا کن بدون عاشق ترینم
من آروزیه قلبم اینه که نبینم
دوری تو عزیزم
هندی …
عشق تو کم کم تو دلم هر دم
میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره تو آسمون میباره
نور چشمون زیباتو نداره
عشق تو کم کم تو دلم هر دم
میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره تو آسمون میباره
نور چشمون زیباتو نداره

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام عشق تو + متن آهنگ