دانلود آهنگ جدید امیرعلی بانام حالت عجیب

موزیک جدید امیرعلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ حالت عجیب ببینی امیرعلی

Download New Music AmirAli Halate Ajib

منتشر شد . . .

حالمو این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم,
این حسمو ازم نگیر که دل خوش پریدنم,
من دل خوشم به بودنت این حالت عجیبیه,
وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه,

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام حالت عجیب

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ امیرعلی بانام حالت عجیب

دلواپس روزای من نیستی دلواپس روزای تو میشم
با این که میدونی ولی میگم عاشق ترین عاشق تو میشم
روزای من روزای خوبی نیست دلتنگی دنیامو می لرزونه
از این چیزایی که سرم اومد هرکی رو جای من میترسونه
حالمو این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم
این حسمو ازم نگیر که دلخوش پریدنم
من دل خوشم به بودنت این حالت عجیبیه
وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه

Bia4Music

وقتی میفهمی گیر حرفاتم میری یه گوشه بیصدا میشی
وقتی بهت میگم دوست دارم بازم مثل دیوونه ها میشی
احساس خوبیه ولی دارم بین زمین و آسمون میرم
صد بار دلم میخواست که برگردم اما نمی تونم آخه گیرم
حالمو این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم
این حسمو ازم نگیر که دل خوش پریدنم
من دل خوشم به بودنت این حالت عجیبیه
وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه

تکست آهنگ حالت عجیب امیرعلی