دانلود آهنگ جدید احمد سلو بانام احمد سلو

موزیک جدید احمد سلو با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ تار مو احمد سلو

Download New Music Ahmad Solo Tar Mo

با صدای ساز چشای باز نمیگم دیگه با من بساز,
ما به زیر ماه صدای پا زندگی نبود به کام ما,
کم نبوده غم کنار هم یکی دیگه نشست جایه من,
اون چه ساده رفت دوباره برف تمام کرد عشقمونو رو با یه حرف,

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام تار مو

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ احمد سلو بانام تار مو

با صدای ساز چشای باز نمیگم دیگه با من بساز
ما به زیر ماه صدای پا زندگی نبود به کام ما
کم نبوده غم کنار هم یکی دیگه نشست جایه من
اون چه ساده رفت دوباره برف تمام کرد عشقمونو رو با یه حرف
اونی تویه قاب عکس واسه من حرومه تمومه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره
با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشق اون
اونی توی قاب عکس پلومه واسه من تمومه دیگه
حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره با غریبه دیدمش

Bia4Music

اون واسه من حرومه عشق اون
من پشت تو شبیه کوه کم نشد از سرت یه تار مو
تو یه عشق پاک دوباره خاک نشسته روی عکس توی قاب
من شکستمو میگم که حیف دوباره بغض تو گلوم گرفت
اشک رو گونه هام نموندی پام مثل تو ، تو عاشقونه هام
اونی تویه قاب عکس واسه من حرومه تمومه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده
میره با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشقمون

تکست اهنگ تار مو احمد سلو