دانلود آهنگ جدید۹۵ جعفر به نام خل من(کار طنز و فان)

دانلود اهنگ خل من جعفر با پخش انلاین و لینک مستقیم

Download New Music Jafar Khole Man

دیس اهنگ گل من خلسه از جعفر

بده تکستا لیتو بنویسه خله من,

نذار حسین به تو بر نه خل من,

تو ده سالگی چطور کچل شدی تو خل من,

بگو به من چطو رپر شدی تو خل من,

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام خل من با متن آهنگ

.

Download 128


متن آهنگ خله من جعفر

بده تکستا لیتو بنویسه خله من

نذار حسین به تو بر..نه خل من

تو ده سالگی چطور کچل شدی تو خل من

بگو به من چطو رپر شدی تو خل من

من شدم از مخ مرخص چون که خیلی گیج وخلم پس

تیریپ بگیرم و فازم زیاده یه دونه دیس میدم بازم زیاده

شاید نیوفته گذر پیشرو به گذر من

حسینم بخواد در بیاره پدر من

آلبوم دادم ولی کسی نداد منتظرم

عاقبت النور شد باعث مردن من

رپ جی جی و لیتو رو بهم داد گرفت خانوادمو

جعفرم یه دیسی بهم داد چه فایده گرفت حال ادمو

نیست بحث دار زدن از خشتک کله کچل تو بیابونته

 

Bia4Music

نیستم تو ونکورو ولگرد پوتاک میگه یه ملیونمو بده

بده تکستا لیتو بنویسه خله من

نذار حسین به تو بر..نه خل من

تو ده سالگی چطور کچل شدی تو خل من

بگو به من چطو رپر شدی تو خل من

خلسه مو داشتنت آروزی منه

بگو بی خودی کچل شده سرت

یا کم پشته یا که خیلی کمه

موی سرت مث زیر بغل منو

خلسه مثل خر مرده خندیده

واسه اینه که از رضا پیشرو ترسیده

دیس پوتکم کم نبود تاثیرش

خلسه بیست چهاره در حال تخریبه

خلم امشب کرده به تنت موی سرت تیریپ شلت

همش میذارن پشتت تو صفه می کشمت تورو مثل یه پشه

تو که ریشات خلم قهوه ایه اخه

میدونی دیس شدن چه عاقبتی داره

سر تاسم تنها چیزیه که داره

نذار اونم واسه کسی باشه

برو یه ملیونتو سریع پس بده خل من

رو سر کچلت تو دست بکش خل من

النور رو شامپانزه تگ کرده تورو خل من

بدون جعفر بهت شک کرده خل من

تکست آهنگ خل من جعفر