دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام صفوی بنام معجزه با لینک مستقیم

Download New Video Behnam Safavi – Mojeze HD

این ویدیو در برنامه سه ستاره تولید شده است

دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام صفوی بنام معجزه

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام صفوی بنام معجزه

خیلی بهتر شده حالم از قبل
بسکه این حال منو فهمیدی
فکر و ذهن و نفسم چشماته
کاش توی سرمو میدیدی
زندگی میکنه قلبم باتو
زندگی میکنه با من دردم
واسه ی این همه با هم بودن
کاش میشد بغلت میکردم
نگران منی
حالتو از چشمات میخونم
نگرانم نباش
حال من خوب میشه میدونم‌
نگران منی
حالتو از چشمات میخونم
نگرانم نباش
حال من خوب میشه میدونم‌
اونقدر عاشق تو هستم که
خودمو دست خودت بسپارم
حال من باید از این بهتر شه
من به این معجزه ایمان دارم
توی تاریک ترین روزامم
منو تو هر گوشه دنیا دیدی
من برم تو دل اتیشم مطئنم تو نجاتم میدی
نگران منی
حالتو از چشمات میخونم
نگرانم نباش
حال من خوب میشه میدونم‌
نگران منی
حالتو از چشمات میخونم
نگرانم نباش
حال من خوب میشه میدونم‌

دانلود با کیفیت 720

دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام صفوی بنام معجزه