دانلود آهنگ جدید ۹۵ مهدی اسدی بانام سوء تفاهم

اهنگ و تنظیم : شهاب مقدم       میکس و مستر : سعید سام

موزیک جدید ۹۵ مهدی اسدی سوء تفاهم با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ سوءتفاهم مهدی اسدی

Download New Music Mehdi Asadi Taha Soe Tafahom 

تیتراژ سریال سوء تفاهم

با تو چه آرومه دلم,هر جا که پا میزارم,
چه خوبه آرامشی که,این روزا با تو دارم,

دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی به نام سوء تفاهم با متن آهنگ

.

Download 320
Download 128
Download 64

 

متن اهنگ مهدی اسدی طاها بانام سوء تفاهم

یه شاخه گل میخوام برات بیارم

بگم که خوشبختیمو از تو دارم

بگم تو هستی عشق موندگارم

مثه بهاری توی روزگارم

دستایی هست که میخوان ما جدا شیم

بیا هوای همو داشته باشیم

از حالا تا اخر شعر دنیا

نزاریم این عشقو یه لحظه تنها

با تو چه آرومه دلم

هر جا که پا میزارم

چه خوبه آرامشی که

این روزا با تو دارم

دریاموزیک

بهار تویی نزار که پاییز شه

هوای زندگیم غم انگیز شه

دنیا چقد خوب و قشنگه با تو

چه خوبه که دلم داره هواتو

بهم رسیدیم تا با هم بمونیم

که تا ابد قدر همو بدونیم

کاشکی که از گلایه ه جدا شیم

بیشتر هوای همو داشته باشیم

بیا 4 موزیک

با تو چه آرومه دلم

هر جا که پا میزارم

چه خوبه آرامشی که

این روزا با تو دارم

تکست آهنگ سوء تفاهم مهدی اسدی