دانلود آهنگ جدید ۹۵ علی پورصائب بانام من کنار تو

موزیک جدید ۹۵ علی پورصائب با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ من کنار تو علی پورصائب

علی پورصائب نفر اول مسابقه شب کوک می باشد

Download New Music Ali Poursaeb – Man Kenar To

قبل از شناختن تو خواب تورو میدیدم,
رویای هر شب من خوب شد به تو رسیدم,

علی پورصائب,من کنار تو,کاور

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ علی پورصائب بانام من کنار تو

قبل از شناختن تو خواب تورو میدیدم

رویای هر شب من خوب شد به تو رسیدم

اصلا تصادفی نیست دل به نگات سپردن

باتو قدم گذاشتن توی مسیر روشن

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم

هرچی که تودلم هست تنهاواسه تو میگم

وقتی که روبه رومی من تو یه حال دیگم

تو ازدهام این شهر دستاتو پیدا کردم

ازخواستن تومیخوام هیچ موقع بر نگردم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم

تکست آهنگ من کنار تو علی پورصائب