دانلود آهنگ جدید۹۵ رامین بی باک بانام تو رو دارم

موزیک جدید رامین بی باک با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ تورو دارم رامین بی باک

Download New Music Ramin Bibak – To Ro Daram

من این حسو به تو مدیونم,
تو بی قراری هام تو کردی آرومم,
اما وقتی کنارم نیستی,

رامین بی باک,تو رو دارم,کاور

.

Download 320
Download 128
Download 64

 

متن اهنگ رامین بی باک بانام تورو دارم

من این حسو به تو مدیونم…تو بی قراری هام تو کردی آرومم
اما وقتی کنارم نیستی…به این زندگی ندارم من هیچ حسی
نمیدونم حواست هست…که این قلب شکستم به تو وابستس
تو رویایه تویه شبهامی…تو ای دنیایه من همون که میخوامی
آروم آهسته میگی دوست دارم…این جام زندگیم میشه
دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم…پیش من بمون همیشه
آروم آهسته میگی دوست دارم…این جام زندگیم میشه
دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم…پیش من بمون همیشه
زندگی رو با تو میخوام فقط…غیر از عشق هیچی نمیخوام ازت
واسه رسیدن به چشمایه تو…دل من قید همه دنیا رو زد
زندگی رو با تو میخوام فقط…غیر از عشق هیچی نمیخوام ازت
واسه رسیدن به چشمایه تو…دل من قید همه دنیا رو زد
آروم آهسته میگی دوست دارم…این جام زندگیم میشه
دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم…پیش من بمون همیشه
آروم آهسته میگی دوست دارم…این جام زندگیم میشه
دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم…پیش من بمون همیشه
آروم آهسته میگی دوست دارم…این جام زندگیم میشه
دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم…پیش من بمون همیشه
تکست آهنگ تورو دارم رامین بی باک