دانلود آهنگ شاد جدید محسن سلطان تبار بانام عشقت

موزیک شاد جدید محسن سلطان تبار با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ عشقت محسن سلطان تبار

Download New Music Mohsen-soltantabar-Eshghet

همه ی حواسم پرت اون چشاته,
همه نگاهم مهو اون نگاته,
تا واسم همونی که دلم میخوادش,

محسن سلطان تبار,عشقت

.

Download 320
Download 128
Download 64

پخش انلاین آهنگ محسن سلطان تبار به نام عشقت ( پشتیبانی توسط گوگل کروم و IE )

.


 

متن اهنگ محسن سلطان تبار بانام عشقت

همه ی حواسم پرت اون چشاته…همه نگاهم مهو اون نگاته

تا واسم همونی که دلم میخوادش…من هنوز همونم میمیرم به یادت

عشقت تویه قلبم داره جون میگره..حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه…تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره..حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه..تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

من چشامتو میخوامو رو به رومه…عشقت داره واسم تو دل می کوبه

هر بار میخوام بگم دوست ندارم…قلبم با هر تپش تو رو میخونه

انگار دوباره دل هواتو کرده…دستام بدون دستایه تو سرده

روزام با عشق تو بهاری میشه…این دل برای تو بهونه کرده

عشقت تویه قلبم داره جون میگره…حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه…تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره…حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه..تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره..حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه..تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

تکست آهنگ عشقت محسن سلطان تبار