دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بانام پاییز

موزیک جدید مهدی مقدم با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ پاییز مهدی مقدم

Download New Music Mehdi Moghaddam-Paeiz

من بی تو داغونو تو کنارش آرومو,
دید حالمو دیدی ولی بازم رفتی با اونو,
عشق عشقو بی تابی تو هدیه به من دادی,

مهدی مقدم,پاییز,کاور

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ مهدی مقدم بانام پاییز

من بی تو داغونو تو کنارش آرومو
دید حالمو دیدی ولی بازم رفتی با اونو
عشق عشقو بی تابی تو هدیه به من دادی
من بی تو تنهامو کنار اون شتادی
چشام خیس میشه وقتی نیستی
پاییز میشه وقتی نیستی…اشک چشام میریزه
سر ریز میشه وقتی نیستی…غم میگره صدامو
آره تمام لحضه هامو…دل تو سینم میلرزه
وقتی نمی مونی باهامو…نمی مونی باهامو
من بی تو دردی رو تو از عشق من سیرو
می آره روزامه بی تو بدون شده تقدیرو
دل دلهره دارم غم غم میده آزارم
تو پیش من نیستی ولی هنوز من دوست دارم
چشام خیس میشه وقتی نیستی
پاییز میشه وقتی نیستی…اشک چشام میریزه
سر ریز میشه وقتی نیستی…غم میگره صدامو
آره تمام لحضه هامو…دل تو سینم میلرزه
وقتی نمی مونی باهامو..نمی مونی باهامو
تکست آهنگ پاییز مهدی مقدم