دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بانام حس عمیق

موزیک جدید شهاب مظفری با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ حس عمیق شهاب مظفری

Download New Music Shahab Mozaffari-Hesse Amigh
تو که خیره میشی یه وقتا تو چشمام,
جز عطر موهات که چیزی نمیخوام,
آخه دست من نیست دلم دیگه گیره,

شهاب مظفری,حس عمیق,عکس جدید

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ شهاب مظفری بانام حس عمیق

تو که خیره میشی یه وقتا تو چشمام…جز عطر موهات که چیزی نمیخوام
آخه دست من نیست دلم دیگه گیره…تمام وجودم به سمت تو میره
گره خورده با تو همه تارو پودم..که انگار از اول اسیر تو بودم
دلم با نگاهت با چشمات رفیقه
علاقم به موهات یه حس عمیقه
تو رویاهام فقط تو رو میبنیم
تویه خواب همیشه رو به رومی…از توئه همیه آرامشم
دلم میخواد کنار من بمونی عمریه…همیه آرزومی
بیا یه کم تو رو نفس بکشم
روزا فکرت هستم شبا گیجو بیدار
یه چیزی رو قلبم فرو ریخته انگار
بگو که مثل من همین حسو داری
چه خوبه سرت رو رو قلبم میزاری
چه نازه که پلکاتو آروم میبندی
همه چی مو میدم همیشه بخندی
با تو داغه داغم شبیه آتیشم
تو قانون جذبی حریفت نمیشم…تو رویاهام فقط تو رو میبنیم
تویه خواب همیشه رو به رومی…از توئه همیه آرامشم
دلم میخواد کنار من بمونی عمریه…همیه آرزومی
بیا یه کم تو رو نفس بکشم
تکست آهنگ حس عمیق شهاب مظفری