دانلود آهنگ جدید احمد سلو بانام کوک

موزیک جدید احمد سلو با لینک مستقیم و کیفیت بالا + پخش انلاین

متن اهنگ کوک احمد سلو

Download New Music Ahmad-Solo-Kook-Ft-Mehrshad-Habibi

سر اون غریبه داری از عشقمون دست میکشی,
چی شد اون قول قرارا چرا پا پس می کشی,
تویه چشمایه خودم تورو تماشا میکنم,

احمد سلو,کوکو

.

Download 320
Download 128
Download 64



 

متن اهنگ احمد سلو بانام کوک

سر اون غریبه داری از عشقمون دست میکشی

چی شد اون قول قرارا چرا پا پس می کشی

تویه چشمایه خودم تورو تماشا میکنم

همه میگن که تو رفتی ولی حاشا می کنن

دستات تو دست اون چرا گذشتی از عشقمون

منم یکی شدم مثل اون که قبل من تو این قصه بود

بازم درگیریو سراغمو نمی گیریو کنار من نمی شینیو

واسه همیشه میری تو دستاشو بگیری

واسه همیشه میری که دستاشو بگیری

گفتم تا تهه قصه باتم فقط دست نزار و اعتقادم

یادم نمیره عاشق نبودی حتی یه هفته مثل آدم

تمام زندگیه ما ریختم به پایه چشمایه تو

میگی که عاشق شدی گل بگیرن احساستو

تف به زات این آدم ها که احساستو از ریشه کندن

بعد تو تویه خونه به خول بازهایه کی بخندم

تمام احسامه این شعرایی که گفتم برات

بعد تو هیچ کس نموده که تو مشکلات پشتم در آد

انقدر دوست داشتم که نمیگرفتم ایراد از تو

نخ به نخ آتیش گرفت به آخر رسوندم این پاکتو

یه روزی عاشق بودی این همه خاطره از تو چی شد

یه مرد به یاد چشمای تو تو خونه نشست الکلی شد

اشک میون چشم خیسش تهه سیگارا زیر میزش

هیچ کس نمیگه چی کشیده که این واژها رو می نویسه

وقتی که ناراحتم یعنی نمیشه حالا بری

شونه هامو پله کردم تا که ساده بالا بری

وقتی که بارون بیاد میگم تف به زات این آسمون

قرصی نبود تاثیر بزاره رو حال روز بیمارمون

گم شدی تویه این شهر میون گله بی ساربون

پیشم می موندی حتی برای تنظیم کوک گیتارمون

برات گفتن نامردی هات این همه واژه کم بود

یه روزی میاد تو رویه جمع بازم بگی که عاشقم بود

مشترک مورد نظر یه روزی به خط ماها وصل بودی

همه حرفات یه دورغه چرا باور بکونم

تو که با منی نبودی چرا عادت بکونم

اگه از خودم گذشتم واسه دنیایه بود

زیر باورن که میرفتی چشم گرگا به تو بود

دستات تو دست اون چرا گذشتی از عشقمون

منم یکی شدم مثل اون که قبل من تو این قصه بود

بازم درگیریو سراغمو نمی گیریو کنار من نمی شینیو

واسه همیشه میری تو دستاشو بگیری

واسه همیشه میری که دستاشو بگیری
تکست اهنگ کوک احمد سلو